Tjednik “Dani” prešao u vlasništvo “Oslobođenja”

Nakon 18 godina i 698 brojeva bh. news magazin “Dani” prešao je u vlasništvo sarajevskog “Oslobođenja” – odnosno Sarajevske pivare u vlasništvu kontroverznih tajkuna, obitelji Selimović.

U posljednjem broju “Dana” u izdanju “Civitasa”, od čitatelja se oprostio i Senad Pećanin, glavni i odgovorni urednik ovog lista.

U svojoj uvodnoj kolumni, pod naslovom “A sad – adio…” Pećanin podsjeća čitatelje na razvoj magazina tokom 18 dugih godina, od rujna ratne 1992. godine, kada je okupio prvu ekipu suradnika, pa sve do današnjih dana, kada je zbog, kako kaže, “potpune nesposobnosti da osigura neophodan broj stranica plaćenog prostora” i privatnih razloga odlučio prihvatiti ponudu “Oslobođenja”.

Pećanin je potvrdio da će već naredni broj “Dana” izaći u izdanju “Oslobođenja”.

– Nadam se da će moje kolegice i kolege koje ostaju u magazinu, uz pomoć Oslobođenja, napraviti dane Dane boljim nego što su ikada bili, zaključio je Pećanin.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*